Po hasłem „To co dobre, Bez Ciebie się nie zrobi” ruszyła nowa, ogólnopolska kampania Palmy. Głównym przesłaniem jest pokazanie roli kobiety w życiu najbliższych. Palma dostrzega, że najważniejsze w pieczeniu nie jest samo ciasto i proces pieczenia, ale to, kto je robi i dla kogo. Kobiety wiedzą, ile pieczenie zmienia w ich domach i ile znaczy dla ich bliskich. Ciasto nie musi być idealne jak z wykwintnej cukierni, żeby zniknęło do ostatniego okruszka i zostało docenione. Nowa platforma komunikacji marki kieruje uwagę na kobietę, pokazuje jej, jak jest ważna oraz ile dobrego może zrobić w swoim otoczeniu. 20 marca wystartowała emisja spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Działania reklamowe zaplanowane zostały na dwa miesiące – od marca do kwietnia. Obejmują nie tylko kampanię TV, ale także kampanię w prasie konsumenckiej i prasie handlowej oraz szerokie działania w punktach sprzedaży. Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz na nowej stronie – www.zrobmycosdobrego.pl.