W dniu 22 stycznia br. w hotelu Bristol, Warszawie na uroczystym wręczeniu nagród dla nowości, które zwyciężyły w ogólnopolskim badaniu konsumenckim Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów ,  Prezes Zarządu Andrzej Janaczek odebrał nagrodę - brązowy medal dla linii olejowej Fithia. Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2014 do 1 września 2015 roku. Badanie przeprowadził instytut GfK Polonia. O tytuł Najlepszego Produktu „ubiegało się” 331 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Ankietowani przez GfK Polonia konsumenci wybrali 174 produkty w ramach 58 kategorii. Znak Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów® jest już powszechnie znany – można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji. – Od pięciu lat znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów wyróżnia na półkach sklepów i drogerii najbardziej udane premiery rynkowe.