Pod hasłem „To co dobre, Bez Ciebie się nie zrobi”, ruszyła kolejna, świąteczna odsłona ogólnopolskiej kampanii marki Palma. Kampania nawiązuje do najbardziej wyczekiwanego okresu w roku- Świąt Bożego Narodzenia. Przybliża atmosferę radosnych chwil spędzanych w rodzinnym gronie. Po raz kolejny głównym przesłaniem kampanii jest pokazanie, jak ważna jest rola kobiety w życiu najbliższych. Kampania podkreśla, że najważniejsze nie jest samo ciasto, ale to, kto je robi i dla kogo. Platforma komunikacji marki kieruje uwagę na kobietę, pokazując ile dobrego może zrobić w swoim otoczeniu. 20 listopada wystartowała emisja telewizyjnych spotów reklamowych. Działania reklamowe zaplanowane zostały na okres przedświąteczny. Obejmują nie tylko kampanię TV, ale także kampanię w prasie konsumenckiej i prasie handlowej. [embed]https://youtu.be/ZwrWEDXfrHA[/embed]