Wielkanocna kampania Palmy z Murzynkiem pod hasłem

Lubię domowe ciasto, a Ty?

Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe margaryny kulinarnej Palma wholesale nba jerseys China z Murzynkiem z oferty Spółki Bielmar. Kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? zaplanowano w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.

Komunikację produktu w okresie przedświątecznym skoncentrowano wokół aspektu kulinarnej tradycji domowych wypieków, będących nieodłącznym elementem wielkanocnego stołu cheap jerseys i rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Palma z Murzynkiem – margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale wpisuje się w trend pieczenia od podstaw i kontekst polskiej tradycji kulinarnej.

Billboardy sponsorskie pojawiają się w TVP1, TVP2 oraz TVN7, a także w porannym i familijnym paśmie TVN. Ogłoszenia prasowe zamieszczono w wybranych magazynach kulinarnych i handlowych. W Internecie odsłony reklamowe zaplanowano, między innymi, na kobiecych podstronach Onet.pl,  w serwisach kulinarnych Glossy Media oraz sieci Behavia. Dodatkowe wsparcie reklamowe pojawi się w witrynach TVN Player, TVN oraz na You Tube.