7 marca pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” wystartowała ogólnopolska kampania marki Śniadaniowa. Motywem przewodnim kampanii są różne typy śniadań, które zgodnie z hasłem przewodnim kampanii, łączy ze sobą jeden produkt - Śniadaniowa. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na każde śniadanie. Kampania ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane, zapewni energię na cały dzień. Działania reklamowe zostały zaplanowane w okresie od 7 do 31 marca. 7 marca wystartowała emisja spotów reklamowych w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one działaniami w prasie handlowej (m.in. Poradniku Handlowca i Wiadomościach Handlowych). Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościach (Facebook, Instagram, YouTube), oraz na stworzonym na potrzeby kampanii serwisie www.sniadaniowa.com.pl. Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly. Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.